همیار اتوماسیون صنعتی

کلینیک انرژی ساختمان را بهتر بشناسیم

کلینیک انرژی ساختمان

سلام به همراهان همیشگی همیار اتوماسیون صنعتی ، امروز میخواییم به معرفی شرکت کلینیک انرژی ساختمان بپردازیم و مشکلات تاسیسات ساختمانی را با روش سنتی بررسی کنیم.

تکنولوژی در رشته تأسیسات ساختمان و سیستم‌های مکانیکی مربوطه، مانند سایر زمینه‌ها، پیوسته در حال رشد است. از طرفی سازندگان برای دستیابی به آسایش بیشتر برای ساکنین و ایجاد مزیت برای ساختمان‌های خود، با اشتیاق به سمت استفاده از آخرین نسل تجهیزات تهویه مطبوع روی آورده‌اند.

اما مشکل از جایی شروع می‌شود که  انبوهی از تجهیزات و تأسیسات (که سهم عمده‌ای از هزینه‌های اولیه ساخت را نیز تشکیل می‌دهند) به مالکین تحویل داده می‌شود.

سرویس‌کاران سنتی که تا چند سال پیش در بهترین حالت با دیگ چدنی، مشعل و کولر آبی سر و کار داشته‌اند تنها گزینه خدمت‌رسانی به ساکنین هستند که بایستی رفته‌رفته نگهداری موتورخانه ها را به یک مهندس تاسیسات بسپارند و یا زیر نظر وی به فعالیت بپردازند.

کلینیک انرژی ساختمان برای پر کردن این خلأ، با جذب و آموزش پرسنل تحصیل‌کرده در رشته‌های مهندسی تأسیسات، تهویه مطبوع، مکانیک و انرژی، به ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تأسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع می‌پردازد. علاوه بر این، کارشناسان کلینیک در زمینه برق تأسیسات و سیستم های کنترلی تاسیسات نیز کاملا مسلط هستند.

این کلینیک در تلاش است، تا با ارائه خدمات حرفه‌ای و ارائه روش‌های جدید ، تصورات قدیمی را از سرویس‌کاران سنتی تغییر داده و با ایجاد توازن بین دانش و تجربه خدمات کاملتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

بنابراین چنانچه در جستجوی خدمات حرفه‌ای در زمینه‌های

هستید، با کلینیک تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*