همیار اتوماسیون صنعتی

انتخاب ایده‌آل برای تصفیه هوا در محیط‌های صنعتی

تصفیه هوا

اگر قصد دارید برای محیط صنعتی خود فیلتر تصفیه هوا خریداری کنید یا به دنبال سایر تجهیزات برای کار خود می‌گردید، باید به دنبال فروشگاه معتبر باشید. ظهور اجناس تقلبی و بی‌کیفیت، باعث شده است تا بسیاری از صاحبان کارخانه و کارگاه آموزشی، نسبت به خرید آن واکنش نشان دهند؛ زیرا کیفیت محصولات خوب نیست و هیچ‌گونه کارایی ندارد. در این مقاله، به صورت کامل ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر برای خرید فیلتر هوا و سایر تجهیزات صنعتی را عنوان می‌کنیم و در ادامه، یکی از بهترین فروشگاه‌های موجود برای خرید این‌گونه تجهیزات را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های فروشگاه معتبر برای خرید فیلتر تصفیه هوا

برای خرید فیلتر تصفیه هوا و سایر تجهیزات صنعتی مورد نیاز، باید نکات زیر را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که بی‌دقتی و توجه نکردن به موارد زیر، باعث می‌شود تا فروشگاه‌های نامرغوب و بی‌کیفیت را انتخاب کنید و از خرید خود راضی نباشید.

داشتن سابقه کافی

کار صنعتی به طور مستقیم با میزان سابقه مجموعه ارتباط دارد. اگر مجموعه یا فروشگاهی را انتخاب کنید که به اندازه کافی سابقه نداشته باشد، ریسک دریافت کردن محصولات نامرغوب، بی‌کیفیت و تقلبی بالا می‌رود؛ بنابراین حتماً به این نکته توجه داشته باشید. مجموعه‌هایی که زیر 5 سال درون مسائل صنعتی فعالیت داشته‌اند، گزینه مناسبی برای همکاری نیستند؛ به ویژه اگر کارخانه یا کارگاه بزرگی دارید و قصد دارید تعداد زیادی از محصولات را خریداری کنید.

پشتیبانی برای خرید محصولات

تصور کنید تعداد زیادی از یک محصول را برای کارخانه خود خریداری کرده‌اید و بعد از دریافت سفارش، متوجه می‌شوید که توانایی کار کردن با خود محصول را ندارید. حالا باید برای سهولت کار و یادگیری نحوه کار با آن، با پشتیبانی مجموعه تماس برقرار کنید و سؤالات لازم را بپرسید. اگر فروشگاه نامرغوب و مبتدی انتخاب کنید، از لحاظ پشتیبانی محصولات، هیچ‌گونه خدمات مفیدی دریافت نمی‌کنید و به مانند این است که محصولات را بدون خدمات پشتیبانی دریافت کرده‌اید.

از طرفی دیگر، این امکان وجود دارد تا بعد از دریافت محصولات مشکلی پیش بیاید و نیاز باشد تا سفارش انجام شده را جایگزین یا لغو کنید؛ در صورت عدم وجود پشتیبانی، امکان انجام این کار از بین می‌رود و احتمال دارد بر روی خرید این محصولات، ضرر کنید.

امکان بازگشت وجه

فروشگاهی که به مشتریان خود اهمیت می‌دهد، حاضر است قابلیت بازگشت وجه را به خدمات خود اضافه کند. زمانی که این قابلیت در فروشگاه وجود داشته باشد، دیگر به هیچ عنوان نگران سفارشات خود نیستید؛ این یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل، این امکان را دارید تا پول خود را پس بگیرید.

داشتن دفتر حضوری

محصولات صنعتی مانند سایر کالاها نیستند و مشتریان آن، اکثراً صاحبان کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ کشور هستند. نمی‌توان با احتساب داشتن یک وب‌سایت و چند شبکه اجتماعی، خرید‌های سنگین و با حجم بالا را انجام داد! برای خلق اعتماد و جلب نظر مشتری، حتماً باید دفتر حضوری وجود داشته باشد.

برای اطمینان از اعتبار فروشگاه و کسب اطلاعات بیشتر درمورد آن، به صورت حضوری به دفتر بروید و درمورد سفارشات خود صحبت کنید. دیدن چندین فرد مسئول و باتجربه در این زمینه و صحبت با آن‌ها، برای برقراری اعتماد و انجام دادن خرید‌های چند صد میلیونی و حتی میلیاردی، ضروری است. اگر فروشگاه موردنظرتان دفتر حضوری ندارد، با او همکاری نکنید؛ حتی اگر بنا بر همکاری بود، کاملاً از جنس محصول و کیفیت خدمات مطمئن شوید.

تضمین قیمت مناسب

مجموعه انتخابی شما باید محصولات و فیلترهای هوا را با قیمت مناسب ارائه دهند. دلیل این مسئله، خرید به تعداد عمده است. اکثر افراد و صاحبان مراکز صنعتی، محصولات را به تعداد بالا خریداری می‌کنند و به همین دلیل، اگر محصول گران باشد، در واحد‌های بالا موجب ضرر می‌شود. فروشگاهی که انتخاب می‌کنید، باید داشتن قیمت مناسب را تضمین کند و حتی اگر قصد خرید عمده دارید، باید قیمت هر واحد فیلتر هوا را تا حد امکان پایین بیاورد.

اعطای نمایندگی (اختیاری)

برند‌هایی که نمایندگی فروش محصولات خود را به سایر کسب‌وکارها تقدیم می‌کنند، از لحاظ حجم مجموعه و سطح کار، بسیار پیشرفته هستند. ما نمی‌گوییم که اگر مجموعه مورد نظر شما نمایندگی اعطا نمی‌کند مرغوبیت ندارد؛ بلکه منظور ما این است که اگر مجموعه و فروشگاه انتخابی شما نمایندگی اعطا می‌کند، کیفیت بالایی دارد و می‌توانید روی آن حساب کنید.

اصالت کالا

فیلتر هوا و سایر محصولاتی که از فروشگاه خریداری می‌کنید، باید همگی دارای اصالت داشته باشند. خرید فیلتر هوای نامرغوب و مواردی که برند شناخته شده‌ای ندارند، باعث می‌شود تا کیفیت لازم برای تصفیه هوا وجود نداشته باشد و محصول دریافتی در مدت زمان کمتری خراب شود.

فیلتریار: بهترین گزینه خرید فیلتر تصفیه هوا

اگر برای مجموعه یا کارخانه خود به دنبال خرید فیلتر تصفیه هوا هستید، فیلتریار بهترین گزینه برای شماست. مجموعه فیلتریار با ارائه بهترین فیلتر‌های تصفیه هوا، به مشتریان و افراد باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را ارائه می‌دهد. این برند با 20 سال سابقه درخشان، بیش از 350 مشتری دارد که همگی صاحب کارخانه و مراکز صنعتی هستند و به محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن‌ ایمان دارند. این فروشگاه، ماهانه بیش از 2500 محصول به فروش می‌رساند و علاوه بر فیلتر هوا، انواع فیلتر‌های زیر را عرضه می‌کند:

  • انواع فیلترهای دستگاه‌های بلوئر برای ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و راه‌سازی
  • فیلترهای صنعتی کارخانجات و صنایع کشور، از قبیل صنایع فولاد سازی، صنایع مس،  شرکت نفت پتروشیمی، صنایع لاستیک، صنایع سیمان، صنایع کاشی و سرامیک، صنایع اتومبیل سازی و غیره.
  • انواع فیلترهای: روغنی، گازوئیلی، هوا، هیدرولیک، گیربکس، آب جداکننده هوا از روغن (سپرایتور)، جداکننده آب از گازوئیل (FS) ، میکرو فیلتر، فیلترهای کیسه‌ای، لانه زنبوری (هپا و اوسپا)، کفی (پانل) و پیش فیلتر و بگ فیلترهای استوانه‌ای و استنلس استیل، پودر رنگ (سبک و سنگین)

چرا فیلتریار را انتخاب کنیم؟

شاید برای شما نیز این سؤال پیش آمده است که چرا باید فیلتریار را انتخاب کنید؟ این مجموعه با داشتن تجهیزات و لوازم لازم برای اجرایی کردن کارهای خود، در ارائه خدمات برای مشتریان حرفی برای گفتن دارد و محصولات باکیفیتی را ارائه داده است.

همان‌طور که می‌دانید، در بالای این مقاله درمورد ویژگی‌های مرغوبیت یک فروشگاه صحبت کردیم و نکات مربوط به آن را گفتیم. این مجموعه، تمامی ویژگی‌ها را دارد که در ادامه به چند تا از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. ارائه خدمات بازگشت وجه
  2. پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
  3. مرغوبیت کالا و همکاری با برند‌های معتبر
  4. ارائه بهترین قیمت بازار
  5. تحویل در کمترین زمان ممکن

از لحاظ کیفیت فیلترها، باید گفت غشای به کار رفته در فیلترهای این مجموعه، کاملاً خاص هستند و در ادامه توضیحات مربوط به آن را می‌بینید:

  • این فیلتر توانایی نگهداری مواد جامدی که از جریان مایع جدا می‌شوند را دارد.
  • از نظر شیمیایی دارای مقاومت مناسبی است و از نظر فیزیکی در مقابل شرایط فراوری به خوبی مقاومت می‌کند.
  • به راحتی مسدود نمی‌شود و امکان تخلیه برای آن وجود دارد.

برند‌هایی که فیلتریار با آن‌ها کار می‌کند

در ادامه، لیست چند تا از نمایندگی‌هایی که فیلتریار با آن‌ها کار می‌کند را مشاهده می‌کنید:

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت فیلتریار مراجعه کنید؛ همچنین برای آگاهی از جزئیات، کافی است با شماره پشتیبانی موجود درون خود سایت تماس برقرار کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت کامل درمورد نکات مهم در انتخاب فروشگاه برای خرید فیلتر تصفیه هوا صحبت کردیم. به یاد داشته باشید که نه تنها برای خرید فیلتر، بلکه برای خرید انواع محصولات صنعتی باید به نکات ذکر شده توجه داشته باشید؛ زیرا فروشگاه انتخابی در کیفیت و نوع محصولات به صورت مستقیم تأثیرگذار است و اگر به آن توجه نکنید، دچار ضرر می‌شوید. به نظر شما چه نکات دیگری برای انتخاب فروشگاه محصولات صنعتی از جمله فیلتر هوا، حائز اهمیت است؟ نظر خود را برای ما زیر همین مقاله بنویسید. منتظر خواندن دیدگاه‌هایتان هستیم.


لوله و اتصالات با کیفیت بالا برای پروژه‌های صنعتی

دیدگاه‌ها (0)

*
*