همیار اتوماسیون صنعتی

نمایندگی زیمنس در لاله زار

بهترین نمایندگی زیمنس در لاله زار

زیمنس به عنوان یکی از بزرگترین برندهای صنعتی جهان در تولید انواع محصولات خانگی و صنعتی فعالیت گسترده دارد. یک برند آلمانی خوش آوازه که از لحاظ کیفیت خیال مشتریان را راحت می‌کند. قیمت محصولات زیمنس در کشور بالاتر از نمونه‌های چینی موجود است و قیمت این تجهیزات با نوسانات ارز و قیمت دلار مشخص می‌شود. معمولا در صنایع بزرگ مثل نیروگاه‌ها به خاطر ضریب اطمینان بالا ادوات Siemens به کار گرفته می‌شود. خریداران محصولات زیمنس همواره به دنبال پیدا کردن بهترین نمایندگی زیمنس در ایران هستند که در این مقاله می‌خواهیم با ویژگی‌های بهترین نماینده زیمنس در ایران آشنا شویم.

نمایندگی خرید محصولات صنعتی زیمنس چه کارهایی انجام می‌دهد؟

یک نماینده معتبر زیمنس باید طیف گسترده‌ای از محصولات این برند آلمانی را موجود داشته و به بهترین شکل تامین کالا را برای مشتریان انجام دهد. همچنین مشاوره رایگان قبل از خرید یکی از موارد مهم انتخاب نمایندگی زیمنس در ایران است.

خرید plc زیمنس

زیمنس نوآوری‌های مختلفی در تولید پی ال سی‌های خود داشته و انواع مختلفی از PLC را در سبد خرید خود جای داده است. از پی ال سی‌های موجود در بازار می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سری S5
یکی از قدیمی‌ترین سری پی ال سی‌های زیمنس به حساب می‌آید که دیگر تولید نمی‌شود و از تولیدات زیمنس خارج شده است.

سری S7

نسل بعدی پی ال سی‌های زیمنس به حساب می‌آید که بعد از S5 معرفی شد. Plc s7 زیمنس در مدل‌های مختلف 200، 300، 400، 1200 و 1500 ارائه شده است. S7-200 از تولیدات قدیمی زیمنس است که دیگر تولید نمی‌شود. S7-300 به صورت ماژولار پیاده‌سازی شده و برای کاربری‌های عمومی استفاده می‌شود. S7-400 زیمنس به صورت کاملا ماژولار بوده و سرعت پردازش آن از نسل قبلی خود یعنی s7-300 بالاتر است. S7-1200 زیمنس نسل جدیدتر پی ال سی‌های زیمنس است که جایگزین S7-200 شد.

خرید HMI زیمنس

HMIهای زیمنس در اندازه‌های مختلف و حالت‌های مختلف (کیپد دار و بدون کیپد) تولید می‌شوند. بعضی از HMIها با پی ال سی و بعضی بدون پی ال سی هستند. برندهای مختلفی مثل فتک، دلتا و اینوت به تولید HMI پرداخته‌اند که از لحاظ کیفیت فاصله نسبتا زیادی با برند زیمنس دارند.

خرید اینورتر زیمنس

اینورترهای زیمنس به چند گروه کلی تقسیم می‌شوند:

سری V20:

کاربری متنوعی در پمپ، نوار نقاله، فن، اکسترودر، هواساز، کمپرسور، ماشین‌سازی و … دارد.

سری g120:

این درایوها در سه ولتاژ ۲۰۰ ولت، ۴۰۰ ولت و ۶۹۰ ولت وجود دارند. این درایوها در توان‌های بسیار متنوعی از 0.55 تا 250 کیلووات وجود دارند. به کمک ماژول Smart Access می‌توان درایو را به تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی و لپ تاپ وصل کرد.

سری s120:

از درایوهای s120 زیمنس برای کاربری سنگین و در صنایع خاص استفاده می‌شود. این درایوها از ۲ قسمت اصلی تشکیل می‌شوند:

  • Control Unit: این بخش کنترل و مانیتور ماژول قدرت را به عهده می‌گیرد.
  • Power Module: تامین برق موردنیاز درایو را به عهده دارد.

خرید کلید اتوماتیک زیمنس

از کلید اتوماتیک برای محافظت از تجهیزات برقی مانند کابل‌ها و سیم‌ها در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه استفاده می‌شود.

خرید کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی یا MPCB مخفف Motor Protection Circuit Breaker است. از این کلید برای قطع جریان اضافه بار یا اتصال کوتاه استفاده می‌شود.

خرید کنتاکتور زیمنس

از این کلید برای قطع و وصل مدار الکتریکی در توان‌های بالا استفاده می‌شود.

خرید کلید مینیاتوری زیمنس

از کلید مینیاتوری برای قطع کردن مدار موردنظر در زمان اضافه بار یا اتصال کوتاه استفاده می‌شود.

خرید کلید محافظ جان زیمنس

کلید محافظ جان یا کلید جریان نشتی که به اختصار RCCB نیز نامیده می‌شود از تجهیزات پرکاربرد برق صنعتی است. این کلید به این صورت عمل می‌کند که اگر اختلافی بین جریان رفت و برگشت برق وجود داشته باشد وارد عمل شده و مدار را قطع می‌کند.

بهترین نمایندگی صنعتی زیمنس در ایران

گروه فنی مهندسی نیک صنعت نمایندگی رسمی برند زیمنس در ایران است و در چهار حوزه فروش محصولات، تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی، انجام پروژه‌های مختلف و آموزش فعال است. تمام محصولات زیمنس ارائه شده برای فروش با تضمین قیمت و اصالت کالا عرضه می‌شوند و می‌توانید بدون هیچ نگرانی‌ای خرید خود را انجام دهید. همچنین کلاس‌های آموزشی زیمنس نیک صنعت، توسط بهترین مدرسان زیمنس‌کار برگزار می‌شود و پشتیبانی دائم دارد. در ادامه اطلاعات شرکت نیک صنعت را مشاهده می‌کنید:

  • آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از بهشتی، کوچه شهرتاش پلاک ۲۴ طبقه سوم
  • شماره تماس: 02187700210

دیدگاه‌ها (1)

*
*

    محمد کیایی مهمان 5 تیر 1402 پاسخ

    ما چند بار برای رفع مشکلات تجهیزات زیمنس خودمون با این شرکت کار کردیم و رضایت داشتیم. در کل خوب بودن.