همیار اتوماسیون صنعتی

تکینک های خرید بلبرینگ با کیفیت: از تحقیق تا انتخاب نهایی

بلبرینگ

یاتاقان یا بلبرینگ در صنعت نقش بسیار مهمی دارد! همان‌طور که متوجه هستید، دستگاه‌های صنعتی روزانه برای زمان‌های طولانی کار می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا در طولانی مدت، خطر آسیب یا اصطکاک قطعات، دستگاه را تهدید کند. با استفاده از بلبرینگ با کیفیت، می‌توان این احتمال بروز این خطرات را به حداقل رساند و بیشترین بازدهی ممکن را از هر دستگاه داشت. در این مقاله درمورد تمام نکات و تکنیک‌های مربوط به خرید بلبرینگ صحبت می‌کنیم؛ همچنین تمام روند کار، یعنی از انجام تحقیق تا انتخاب نهایی بلبرینگ برای خرید را برای شما توضیح می‌دهیم.

تحقیق برای خرید بلبرینگ صنعتی

برای خرید بلبرینگ یا همان یاتاقان، باید در مرحله تحقیقات بسیار قوی عمل کنید. منظور از تحقیق، این است که بلبرینگ را از چه فروشگاهی می‌خرید؟ آیا نوع و مدل پیشنهادی توسط فروشگاه، با کار شما همخوانی دارد؟ در ادامه چند نکته مهم برای انجام تحقیقات و انتخاب بلبرینگ عنوان می‌کنیم.

همکاری با برند‌های معتبر

فروشگاه یا مغازه‌ای را انتخاب کنید که با برند‌های معتبر برای خرید بلبرینگ همکاری می‌کند. این‌گونه خیالتان از بابت کیفیت و مرغوبیت بلبرینگ‌های انتخابی راحت است. اگر با مجموعه و فروشگاهی کار کنید که بلبرینگ‌های تقلبی یا بی‌کیفیت داشته باشد، دچار ضررهای هنگفت می‌شوید.

ارائه قیمت‌های مناسب

حتماً قبل از مراجعه به فروشگاه مورد نظر، قیمت‌ انواع بلبرینگ را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مغازه انتخابی شما، قطعات را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. مناسب بودن قیمت باعث می‌شود خیالتان از بابت مسائل اخلاقی راحت باشد و محصول را به قیمت بالا خریداری نکنید.

ارائه پشتیبانی برای بلبرینگ‌ها

سعی کنید بلبرینگ‌های موردنظر خود را از مجموعه‌ای خریداری کنید که پشتیبانی ارائه دهد. این‌گونه، در صورت بروز مشکل می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. حتی اگر افراد فنی درون مجموعه‌شان وجود داشته باشد، برای برطرف کردن مشکلات یا آسیب‌های پیش آمده به کارخانه شما می‌آید و ایراد برطرف می‌شود.

داشتن گارانتی

فروشگاه و مغازه‌های معتبر برای محصولات خود گارانتی در نظر می‌گیرند؛ زیرا بلبرینگ‌ها همگی از برند‌های مرغوب خریداری شده‌اند و کیفیت آن‌ها توسط خود برند تضمین می‌شود. با خرید بلبرینگ از جایی که کیفیت آن را ضمانت می‌کند، ریسک رسیدن آسیب به مجموعه یا ضرر مالی، به حداقل خود می‌رسد.

انتخاب بلبرینگ برای خرید

فرض کنیم تحقیقات خود را درمورد فروشگاه و مغازه‌ها انجام داده‌اید و قصد دارید خرید نهایی خود را انجام دهید. خود بلبرینگ باید ویژگی‌های لازم برای خرید نهایی را داشته باشد. با آگاهی از نکات پایین و توجه به آن‌ها، بهترین و مرغوب‌ترین بلبرینگ صنعتی را انتخاب می‌کنید و از خرید خود در طولانی مدت راضی خواهید بود.

میزان بار قابل تحمل

حتماً نسبت به میزان بار قابل تحمل توسط بلبرینگ آگاه شوید و بدون دانستن این مسئله، برای خرید بلبرینگ اقدام نکنید. هر بلبرینگ بر اساس سطح ساخت و قطر ساچمه‌های به کار رفته درون آن، تا یک حد مشخص از بار و فشار را تحمل می‌کند و با داشتن آمار دستگاه‌های صنعتی خود، باید موردی را انتخاب کنید که تحمل فشار وارده را داشته باشد و دچار آسیب نشود. توجه داشته باشید که انواع فشار بر اساس بار به اشکال مختلفی به بلبرینگ وارد می‌شود. مثل:

  1. فشار محوری
  2. فشار گرد (شعاعی)

میزان تحمل فشار هر نوع را مورد بررسی قرار دهید و از ظرفیت آن مطلع شوید.

نوع شیار بلبرینگ

بلبرینگ‌ها انواع مختلفی از شیار دارند. ساچمه‌ها درون این شیار‌ها قرار می‌گیرند و با تحمل فشار وارده، عملکرد خود را انجام می‌دهند. در ادامه رایج‌ترین مدل‌های شیار بلبرینگ را مشاهده می‌کنید:

  • بلبرینگ شیار فولادی (تمام فولاد)
  • بلبرینگ سرامیکی شیاردار (تمام سرامیک)
  • بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه
  • بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

تعداد و شکل شیار بلبرینگ‌ها در میزان فشار وارده تغییر به وجود می‌آورد و باید بر اساس دستگاه و موارد لازم، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نوع واشر بلبرینگ

باید به مدل و نوع واشر به کار رفته شده در بلبرینگ توجه کنید. برخی واشرها فلزی هستند؛ در صورتی که برخی دیگر لاستیکی هستند و کاربرد متفاوتی دارند. بلبرینگ‌های دارای واشر فلزی مقاومت بیشتری دارند و اگر درون بلبرینگ قرار بگیرند، باعث می‌شود ساچمه‌ها با حداکثر استحکام درون جای خود قرار بگیرند.

واشرهای لاستیکی برای آب‌وهوای مرطوب و گرم طراحی شده‌اند و با استفاده از آن، دیگر نگران نفوذ آب به داخل ساچمه‌ها و آسیب به بلبرینگ نیستید. برای انتخاب واشر مناسب، باید دستگاه خود را به خوبی بشناسید و هدف خود از خرید واشر را از قبل تعیین کرده باشید.

فروشگاه اینترنتی بلبرینگ

اگر تحقیقات اولیه خود را انجام داده‌اید و به دنبال فروشگاه بلبرینگ هستید، بیرینگ لند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بیرینگ لند با بیش از 20 سال تجربه و سابقه درخشان، انواع مختلفی از رولبرینگ و بلبرینگ را به بهترین قیمت به فروش می‌رساند. این مجموعه بر سه اصل زیر تمرکز کرده است و توانسته با مشتریانی مانند شیرین عسل و برند مینو فعالیت کند:

  • اصل بودن بلبرینگ‌ها (کاملاً تضمینی)
  • تضمین کمترین قیمت در بازار
  • ارسال سریع برای مشتری

برای خرید بلبرینگ شیار عمیق یا سایر مدل بلبرینگ‌ها، کافی است تا به وب‌سایت بیرینگ لند مراجعه کنید. عکس و جزئیات مربوط به محصولات به صورت کامل درون فروشگاه مشخص شده است.

فروشگاه اینترنتی بلبرینگ skf

شاید عبارت ” فروشگاه اینترنتی بلبرینگ skf ” را در اینترنت جستجو کرده‌اید و هنوز به گزینه مناسبی نرسیده‌اید. بیرینگ لند، انواع مختلفی از بلبرینگ از جمله محصولات برند skf را در فروشگاه خود موجود کرده است و می‌توانید همین حالا، تعداد لازم را با تضمین کم‌ترین قیمت ممکن، تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درمورد مراحل خرید بلبرینگ و نکات مربوط به آن صحبت کردیم. به یاد داشته باشید که تحقیقات باید به صورت اصولی انجام شوند و اگر در این مرحله عجله به خرج دهید، احتمال متضرر شدن بالا می‌رود. برای خرید بلبرینگ‌های مورد نیاز به فروشگاه‌های معتبر مثل بیرینگ لند مراجعه کنید و بعد از انتخاب مدل و تعداد، سفارش محصول خود را به راحتی ثبت کنید. این مجموعه، بلبرینگ‌ها را در کمترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند و حتی در صورت بروز مشکل، می‌توانید با پشتیبانی آن‌ها تماس برقرار کنید.

کد گذاری کابل های برق چگونه است و شامل چه اطلاعاتی از کابل است؟

دیدگاه‌ها (0)

*
*