همیار اتوماسیون صنعتی

سیل تجهیزات و خدمات تهویه مطبوع در سایت ایخرید

فروشگاه تهویه مطبوع

اگر در محل هایی بوده باشید که هوای تازه در آنجا، در گردش نباشد و هوای دم کرده اذیت‌تان کرده باشد، قطعا اهمیت تجهیزات تهویه هوای خوب را درک خواهید کرد. مکان های عمومی مانند پاساژ ها و باشگاه‌ها به نظر ما آشنا تر هستند. قطعا اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که چرا این مکان تهویه مطبوعی ندارد؟

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا از نیاز های جدایی ناپذیر زندگی انسان شده اند به طوری که حتی در خودرو ها و منازل نیزکاربرد دارند. در زمان همگیری کرونا بسیاری از مردم ازدستگاه‌های تصفیه و تهویه هوا در منازل خود استفاده می‌کردند.

سایت ایخرید پایگاهی مطمئن برای یافتن تمام فروشندگان، تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع دستگاه های مرتبط به تهویه مطبوع هوا می باشد که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت دارد. تمام صنایع و افراد فعال در این صنعت می توانند  با ثبت آگهی رایگان به افزایش مشتریان و فروش خود کمک کنند; این سایت طیف گسترده ای از کسب و کارهای مرتبط با صنعت تهویه مطبوع مانند فروش قطعات، فروش محصولات، تعمیرات، سرویس و نگهداری را شامل می شود.

انواع سیستم تهویه مطبوع

همانطور که در ابتدای متن بدان اشاره شد استفاده ازدستگاه‌های تهویه هوا درمکان‌های عمومی امری ضروری به شمار می‌رود. این سیستم‌ها که معمولا در مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، باعث تولید هوای سالم و پاک شده و تازگی هوا را حفظ می کنند. دستگاه‌های تهویه مطبوع از آنجایی که هوای سالم و مطلوبی را تولید می‌کنند، می توانند باعث جذب مشتری نیز شوند زیرا هوای خشک و نامطلوب می‌تواند به مرور زمان بر روی مجاری تنفسی شما اثر بدی بگذارد و کم شدن رطوبت باعث التهاب سینوس‌های شما نیز می‌شود; با دلایل‌ مطرح شده، در صورتی که مشکلات تنفسی دارید ( در صورت نیاز ) می توانید از سیستم تهویه مطبوع منزل نیز بهره بگیرید. در ادامه به انواع سیستم های تهویه مطبوع اشاره خواهیم کرد.

چیلر هوا خنک

چیلر هوا خنک نوعی چیلر تراکمی می‌باشد که از آن به عنوان مولد سرما در تهویه مطبوع تابستانی و خنک کاری تجهیزات صنعتی، جهت سرمایش آپارتمان‌های بزرگ و پاساژها و رستوران‌ها  استفاده می‌شود.

سایت ایخرید با سیل تجهیزات و خدماتی که در اختیار شما قرار می دهد انتخاب و خرید را برای شما آسان می‌کند. دلیل این امر وجود تنوع محصولات و قیمت های مختلف می‌باشد که بسته به نوع نیاز خود می‌توانید هر یک را انتخاب کنید.

سیستم تهویه پارکینگ

برای اغلب ما پیش آمده که در جاده ها، در تونل رفته باشیم و یا در پارکینگ های زیرزمینی ماشین خود را پارک کرده باشیم. در این محل ها به دلیل تردد خودرو و در جریان نبودن هوای تازه، هوای آلوده و گرم حاکم است.

پارکینگ‌هایی که فضایی بسته دارند، سرپوشیده و یا زیر زمینی هستند هوایی تازه در آن رد و بدل نمی‌شود که باعث می‌شود دود ناشی از احتراق ماشین‌ها سبب آلودگی محیط گردد و این امر باعث می‌شود مشتریان کمتری به آن پارکینگ رجوع کنند.

در اینجا هم سایت ایخرید کار را راحت کرده، شما می‌توانید به صورت مستقیم با تولید کننده یا وارد کنند های این محصولات در ارتباط باشید، تجهیزات مدنظرتان را تهیه کنید و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

ایرواشر

دستگاه‌های ایرواشر برای شهرهایی که بسیار خشک می‌باشند یا شهرهایی که از رطوبت بالایی برخوردار هستند تولید شده‌اند. شهرهایی که دارای هوای بسیار خشک هستند می‌توانند برای افزایش رطوبت هوا محیط از این دستگاه استفاده کنند. زیرا هوای خشک بسیاری از مردم را آزار می‌دهد و همچنین باعث خشکی صورت، پوست و مجاری تنفسی می‌شود. شاید جالب باشید بدانید، در شهرهای شمالی که دارای رطوبت بالایی هستند این دستگاه رطوبت هوا را تنظیم می‌کند. ایرواشر ذرات را از هوا پاک می‌کند و با تزریق به اندازه رطوبت، سطح رطوبت را جهت آسایش افراد، کنترل می‌کند.

در سایت ایخرید انواع دستگاه های ایرواشر را برای مصارف مختلف به صورت نو و یا دست دوم تهیه کنید.

کولر گازی یا اسپلیت

کولر گازی یا اسپلیت نیز از جمله دستگاه‌های پر استفاده درتهویه مطبوع هستند که در بسیاری از منازل و تالارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولرهای گازی این وظیفه را دارند که هوای گرم داخل ساختمان را توسط تبخیر مایع مبرد در اواپراتور کولر تبدیل به هوای مطبوع و خنک کند.

سایت ایخرید پایگاه داده ای عظیم از انواع کولرهای گازی و دستگاه های تهویه هوا را برای جمع آوری کرده است تا شما بتوانید به آسانی و با صرف زمان کمترخرید خود را انجام دهید. علاوه بر این در ایخرید به خدماتی ازجمله سرویس و تعمیر در محل نیز دسترسی خواهید داشت.دانلود اپلیکیشن ایخرید از کافه بازار

تبلیغات تهویه مطبوع ایخرید   

سایت های آگهی زیادی هستند که طیف گسترده ای از خدمات را دربر می‌گیرند; اما سایتی که به طور اختصاصی در یک حوزه خاص فعالیت کند کمیاب است.سایت ایخرید بدون حتی یک واسطه شما را به سرویس دهندگان و فروشندگان مختلف متصل می‌کند. در ایخرید آگهی های شما از اقصی نقاط ایران دیده می شود و ویترینی به اندازه کشور ایران در اختیار خواهید داشت.

مزایای ثبت آگهی در ایخرید

ثبت آگهی در ایخرید مزایای زیادی برای شما به همراه دارد، قراردادن آگهی در سایتی که به صورت تخصصی در یک حوزه خاص فعالیت می‌کند و تمام کاربران آن سایت افرادی هستند که به دنبال آن خدمات (خرید دستگاه تهویه مطبوع) هستند بزرگترین مزیت است.

سایت ایخرید مانند یک نمایشگاه آنلاین برای شما عمل خواهد کرد به این شکل که شما در طول سایت در بین همکاران خود دیده می‌شوید و فرصت تبادل خدمات و همکاری های بیشتر برای شما ایجاد می‌شود. بازاریابی B2B برای بسیاری از شرکت ها سخت است اما با وجود سایت ایخرید این سختی، آسان شده است.

برای دیده شدن در فضای مجازی بایستی یک وب سایت داشته باشید، اگر از هزینه های طراحی وب سایت مطلع باشید خواهید دانست که داشتن یک سایت هزینه کمی ندارد. اما با انتشار آگهی در ایخرید به راحتی و در عرض چند ثانیه در یک سایت تخصصی دیده خواهید شد.

  • انتشار آگهی رایگان
  • حضور در بین فعالان حوزه تهویه مطبوع
  • تبلیغ با کمترین هزینه
  • امکان ارتباط مستقیم با مشتری
  • امکان ثبت چندین آگهی در روز
  • امکان به روز رسانی قیمت ها
  • بازدید از خدمات و محصولات همکاران مرتبط با شغل شما
  • امکان ثبت ویژه آگهی خود برای بازدید بیشتر
  • امکان ثبت آگهی برای تمامی استان ها بدون هیچ محدودیتی
  • کمک به رشد بازاریابی B2B
ثبت آگهی تهویه مطبوع

سخن پایانی

چرا در ایخرید آگهی ثبت کنیم؟

ایخرید شما را دربین فعالان کسب و کار تهویه مطبوع هوا قرار می‌دهد که کمک شایانی به نمایش شرکت یا خدمات شما می‌کند. ثبت آگهی در سایت ایخرید رایگان است و محدودیتی برای انتشار آگهی در استان های دیگر ندارید.

ایخرید به شکل تخصصی روی صنعت تهویه مطبوع هوا فعالیت دارد، این امر باعث می شود افرادی که آگهی شما را مشاهده می‌کنند مشتریان هدف شما باشند نه افراد عام که ارتباطی با خدمات شما ندارند. ثبت کردن محصول، خدمات و ارائه جزییات کامل در رابطه با آن، ارتباط شما با افراد جدید (کانکشن ) را بیشتر می‌کند، این اتفاق با گذشت زمان به فروش شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. 
برای ثبت آگهی در سایت ایخرید می توانید از طریق این سایت اقدام فرمایید. ثبت آگهی در سایت ایخرید

دیدگاه‌ها (0)

*
*